Selges: Amiga 2000 M/monitor uten tastatur
OberoN
2003-11-16 02:45:24 UTC
Selger en stykk Amiga 2000 med skjerm, mangler tastatur. (Gammel AT plugg)
Tror den har 4 eller 8 MB ram og PC kort. 5'1/4" og 3,5" Diskettstasjoner.
Skjermen har litt dårlige BNC kontakter så fargene kommer og går

Må hentes i vestfold.

Pris kan diskuteres.

- Magnus
Eivind E - Rumrunner/VOID
2003-11-23 18:27:05 UTC
Post by OberoN
[...]
Jeg tenkte det kanskje var greit å nevne at selv om tastaturpluggen er
den samme som på pc-at maskiner, så tar ikke en Amiga disse tastaturene
uten et spesielt adapter.

MVH Eivind E
--
_ _
| \ ,-. ,-.| \ ___ _
| / | || \| || / | ||\ ||\ || | \
| \ | || || \ | || \|| \|+-- | /
`-' `-' |__ | \
.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.
; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;

Eivind E

Proud member of the great
Amiga group named V O I D
Kåre Olai Lindbach
2003-11-24 16:38:18 UTC
On 23 Nov 2003 19:27:05 +0100, "Eivind E - Rumrunner/VOID"
Post by Eivind E - Rumrunner/VOID
Post by OberoN
[...]
Som kan finnes ved å google, slik som f.eks denne, dersom man liker å
lage slikt selv:

http://www.rotgradpsi.de/mc/gadget/amiga.html
--
mvh/Regards Kåre Olai Lindbach
(News: Remove '_delete_' and '.invalid')
Eivind E - Rumrunner/VOID
2003-11-24 20:11:13 UTC
Post by KÃ¥re Olai Lindbach
[...]
Det stemmer, ellers så følger jo dette med de fleste towerløsninger
som selges nå for tida. Det er jo ikke så lett å få tak i skikkelige
Amigatastatur. For ei stund siden var jeg i kontakt med DataKompaniet,
men de hadde bare tyske tastatur. Da tok jeg kontakt med GGSData i
Sverige og de hadde til og med noen tastatur med norske tegn. Det
eneste dårlige var at de tok mer for å trekke fra svensk moms enn det
tollerne her hjemme la til.

MVH Eivind E
--
_ _