Nullmodemkabel Amiga <-> PC
LWL
2003-11-16 02:42:57 UTC
Jeg har en gammel Amiga 3000 som jeg ikke lenger bruker men har
haugevis av disketter med innhold jeg gjerne vil overføre til PC'en
for å brenne på CD. For å slippe å bruke disketter til overføring vil
jeg gjerne kjøpe en nullmodemkabel for overføring mellom Amiga'en og
PC'en. Men på Clas Ohlson har de bare 9F-9F. Vil det fungere med en
overgang, dvs. 25F til 9M?
OberoN
2003-11-16 02:59:15 UTC
Post by LWL
[...]
Burde fungere det ja, har selv en fin fin kabel med begge deler i begge
ender.

Aldri hørt om at det er noe problem iallefall.

- Magnus