Amiga Forever version 6.0
Torfinn Ingolfsen
2004-04-17 23:35:28 UTC
Amiga Forever version 6.0 er nylig sluppet (se
http://www.amigaforever.com/ )

Er det noen som har prøvd den og har erfaring med hvor bra den virker
med spill som feks. Pinball Illusions?
Torfinn Ingolfsen
torhq FJERN/REMOVE @mail.com
2004-04-18 06:02:07 UTC
Post by Torfinn Ingolfsen
Amiga Forever version 6.0 er nylig sluppet (se
http://www.amigaforever.com/ )
Er det noen som har pr�vd den og har erfaring med hvor bra den virker
med spill som feks. Pinball Illusions?
"Pinball Illusions" vil kj�re supert under Amiga Forever 6.0 p� en moderne PC (PIV i alle
fall). Anbefales! AGA-emuleringen i UAE, som Amiga Forever 6.0 baserer seg p�, kj�rer det
meste av AGA-programvare. Dog kan en del demoer v�re problematiske.

Tor
UrkTheTurk
2004-04-18 07:48:41 UTC
Post by Torfinn Ingolfsen
[...]
Varför Amiga Forever ?
Om du har en Kickstart ROM image så finns WinUAE här:
http://www.winuae.net/
UAE är för DOS och Linux mer info här:
http://www.freiburg.linux.de/~uae/
Uffe
Torfinn Ingolfsen
2004-04-18 19:19:01 UTC
Post by UrkTheTurk
Varför Amiga Forever ?
Fordi min Amiga ikke er operativt, faktisk så har den vært ute av drift
i flere år nå.
Dessverre fikk jeg aldri laget et image av ROM'en min mens maskina var i
drift.
Torfinn Ingolfsen
Torfinn Ingolfsen
2004-04-18 20:03:00 UTC
[...]
Ok, nytt spørsmål: har noen prøvd et adapter for joystick (som feks.
dette: http://www.sealiecomputing.com/retrozone/retropadatari.html ) med
AmgiaForever?
--
Torfinn Ingolfsen