God Jul
Dag R. Heggem
2004-12-24 15:52:12 UTC
En riktig God Jul til alle dere Amigabrukere (inkl. frafalte slasker som nørder
seg ivei med linux eller sitter på msn med windass :p) !

--
mvh/rgs,
Dag Rune Heggem
Torfinn Ingolfsen
2004-12-24 18:57:28 UTC
Post by Dag R. Heggem
En riktig God Jul til alle dere Amigabrukere (inkl. frafalte slasker som nørder
seg ivei med linux eller sitter på msn med windass :p) !
God Jul!
Håper dere alle får mange harde pakker.
Torfinn Ingolfsen,
frafallen slask,
nå med FreeBSD http://www.freebsd.org/
Stein K Jørgensen
2004-12-24 20:57:02 UTC
Post by Dag R. Heggem
[...]
God jul fra meg også. Tenkte å sette inn netverkskort i min A4000 nå i
juleferien og kommer sikkert tilbake med rop om hjelp fra dere :o)

Hilsen Stein
Torfinn Ingolfsen
2004-12-24 23:24:30 UTC
Post by Stein K Jørgensen
God jul fra meg også. Tenkte å sette inn netverkskort i min A4000 nå i
juleferien og kommer sikkert tilbake med rop om hjelp fra dere :o)
Hmm, hvor finner man nettverkskort til A4000 nå om dagen, og hvor mye
koster et?
Torfinn Ingolfsen
Stein K Jørgensen
2004-12-25 09:31:20 UTC
Post by Torfinn Ingolfsen
Post by Stein K Jørgensen
[...]
Det kortet jeg har heter Ariadne II. Dette kortet har jeg hatt liggende
i mange år og er kjøpt brukt (kortet er faktisk helt ubrukt og nytt).
Tror nok at du må kontakte Datakompaniet de kan sikkert hjelpe til.

Hilsen Stein
Tor H Qvale
2004-12-25 14:32:56 UTC
Post by Torfinn Ingolfsen
Hmm, hvor finner man nettverkskort til A4000 nå om dagen, og hvor mye
koster et?
Hvis du skal ha et Zorro-kort må du nok ut med 80-90 Euro. Kortet heter
X-surf 2, og mer informasjon kan du finne her:

http://www.jschoenfeld.com/products/xsurf2_e.htm

Har et X-surf 1 i min A4000. Ytelsen på kortet er faktisk dårligere enn
på mitt gamle A2065. Så det mest suksessfulle nettverkskortet for A4000
er det ikke.

Ønsker alle på no.it.os.amiga.* en god og fredfylt juletid.
--
Toddi

Mail address is rot13 scrambled.