Max hd størrelse i OS 3.5
ANDERS JACOBSEN
2003-12-18 06:47:31 UTC
Burde gå helt greit! det var opp til AmigaOS3.1 at man slet med max 5
gigabyte! 3.5/9 fikset dette problemet! man kunne seff kjøpre større en
5
gig på en 3.1 oxo men da ikke med FFS ettersom den da kun ville finne 5
gigabyte.
5 Gigg på en tid hvor de fleste PC'er med 1Gigg HD var kjempemessige . .
.
man "slet" vel egentlig ikke med 5 Gb før det ble vanlig med 8giggs
disker i
2000?
4,2GB ja, din slask.
Husker jeg ble plaga noe jævlig med min 6.4GB i 98.
Dag R. Heggem
2003-12-18 14:35:44 UTC
Post by ANDERS JACOBSEN
Post by ANDERS JACOBSEN
[...]
Jo men det var vel mulig å få til i 98 også eller? Med patcher og div. vas?

Jeg var vel "heldig" som hadde heller en 4-5 3.2GB harddisker i mine maskiner
på den tida, slapp meste av det styret.

--
mvh/rgs,
Dag Rune Heggem
Anders Jacobsen
2003-12-19 23:48:13 UTC
Post by Dag R. Heggem
Post by ANDERS JACOBSEN
Post by ANDERS JACOBSEN
[...]
Joda, var en FFS patch ute, men den var jo higly beta, og hadde time out
etter vel 30 dager hvis
jeg ikke husker feil. Dukket opp noen "crackede" versjoner etterhvert også.
Hadde vel 10.2GB
tilsammen i min A4k på den tiden. Drev jo BBS også så det måtte vel til ;)

Mvh
Anders
Robert
2004-01-12 22:56:45 UTC
Post by Dag R. Heggem
Post by Dag R. Heggem
Post by Dag R. Heggem
Post by Dag R. Heggem
[...]
Jeg bruker en 8.5 disk på A1200 og det fungerer fint uten hack eller
patch..Bruker OS 3.9

Rob
Anders Jacobsen
2004-01-13 14:19:41 UTC
Post by Anders Jacobsen
Hadde vel 10.2GB
tilsammen i min A4k på den tiden. Drev jo BBS også så det måtte vel til
;)
Jeg bruker en 8.5 disk på A1200 og det fungerer fint uten hack eller
patch..Bruker OS 3.9
Det problemet forsvant med OS3.5 og opp :)

Mvh
Anders
Ola Jensen
2004-01-13 14:51:38 UTC
Post by Anders Jacobsen
Post by Robert
Jeg bruker en 8.5 disk på A1200 og det fungerer fint uten hack eller
patch..Bruker OS 3.9
Det problemet forsvant med OS3.5 og opp :)
Det forsvant også om folk oppgraderte til skikelige filsystem! FFS
stinker! bruk SFS eller PFS! (jeg anbefaler SFS siden den er i enda
utvikling).

Ola Jensen
Anders Jacobsen
2004-01-14 06:07:47 UTC
Post by Ola Jensen
Post by Anders Jacobsen
Post by Robert
[...]
Bruker for tiden NTFS (WinUAE)
Men håper på å kunne bygge meg en rå porno uber styla AmigaOne.
Nå er vel forhåpntlivis AmigaOS4.0 rett rundt hjørnet.

Mvh
Anders