Mye rart
Ola Jensen
2004-01-22 16:14:08 UTC
Har lagt ut mye rart Amiga saker 4 sale på QXL

http://www.qxl.no/Search/SearchElse.asp?txtUserID=3951694&AffParam=0&Adv=1
Dag R. Heggem
2004-01-22 17:23:03 UTC
Post by Ola Jensen
Har lagt ut mye rart Amiga saker 4 sale på QXL
http://www.qxl.no/Search/SearchElse.asp?txtUserID=3951694&AffParam=0&Adv=1
Får jeg pengene tilbake hvis det du selger har mangler/ikke virker?

Og i så fall med eller uten trusler om pryl ala mullah krekar?

--
mvh/rgs,
Dag Rune Heggem
Ola Jensen
2004-01-22 17:40:58 UTC
Post by Dag R. Heggem
Post by Ola Jensen
[...]
Jeg gir ingenn garanti utover det jeg har testet dem men om de skulle
vise seg og ikke være i den stand jeg har skrevet send gjerne i retur og
få penger tilbake (men om du med dine pølse fingre mr heggem ødelegger
selv) vil jeg ikke ha i retur :-).

Ola Jensen
Dag R. Heggem
2004-01-22 23:30:29 UTC
Post by Ola Jensen
Post by Dag R. Heggem
Post by Ola Jensen
[...]
Skulla bare visst du hvor mine pølsefingre har vært,, hihi :p

Hvor mye gir du for en A600HD forresten??

--
mvh/rgs,
Dag Rune Heggem
Dee Gaidin
2004-01-22 23:55:53 UTC
Post by Ola Jensen
Post by Ola Jensen
Post by Ola Jensen
Post by Dag R. Heggem
[...]
Ikke oppmuntre hand, Heggem . . . . stakkaren er jo under-ernært
Post by Ola Jensen
Hvor mye gir du for en A600HD forresten??
to kroner og en dassrull

Doc
Erland Andreassen
2004-01-23 04:30:17 UTC
Post by Dee Gaidin
to kroner og en dassrull
Hmm, nei, det er hvor mye Ola tar for et ligg det ;-)
Dag R. Heggem
2004-01-23 16:55:07 UTC
Post by Erland Andreassen
Post by Dee Gaidin
to kroner og en dassrull
Hmm, nei, det er hvor mye Ola tar for et ligg det ;-)
Eller kanskje det er det han må betale for å få seg et :p

--
mvh/rgs,
Dag Rune Heggem

Dag R. Heggem
2004-01-23 16:48:52 UTC
Post by Dee Gaidin
Post by Dag R. Heggem
Post by Ola Jensen
[...]
Ja det vet vel du bedre enn meg! :p
Post by Dee Gaidin
Post by Dag R. Heggem
Hvor mye gir du for en A600HD forresten??
to kroner og en dassrull
Å vaddesålekt!

--
mvh/rgs,