A1200T PPC, Bvision ++
PaSha
2003-07-09 19:31:17 UTC
Da jeg har gitt opp å få micronik-zorroslotene til å virke på min
A1200T, har jeg besluttet å selge den.
Specs:
Micronik Midi-tower i metall (se
http://www.amiga-hardware.com/micromini.html)
Hovedkort rev 1d1 (den beste revisjonen, så vidt jeg vet)
Kickstart 3.1
BlizzardPPC-240/060-50 Med SCSI og 128 MB FastRAM
BlizzardVision Gfx-kort med 8 MB RAM
4.5 GB seagate SCSI-harddisk (med ren os3.1-installasjon)
4x write/8x read panasonic cw-7502 scsi cd-brenner
DCE intern scandoubler/flicker-fixer
Micronik zorro backplane rev 4.02 (som tydeligvis ikke funker sammen med
blizzardPPC, men hvem vet? kanskje du er heldigere enn meg?) med 5x
Zorro2 slots.
PC-tastatur og Amiga-mus medfølger.

Toweret ser nesten ubrukt ut. Mangler 2 "fyll-deksler" for 5.25" brønn
og 1 deskel for 3.5" brønn, men da toweret har en dør foran drive'ene
synes det uansett ikke.
Det er som sagt i MEGET god stand.

Den befinner seg på gardermoen, og jeg leverer gratis i
gardermoen-området og innover til Oslo.
Spørsmål? ta kontakt pr mail, pmaric ( a ) online . no

Gi bud! SKAL bort!

-Paul
PaSha
2003-07-14 20:22:03 UTC
Kun 6000 kr ved rask avgjørelse (eks frakt og med tom hd). Ved henting
(ev levering mellom Gardermoen og Oslo) får du med en 15" SVGA skjerm på
kjøpet!
Du får også med amiga-spillet Foundation (settlers2 klone).
Ovennevnte levering medfører et tillegg på 100 kr.

Førstemann til mølla!!!

-Paul
-Paul
PaSha
2003-07-17 18:58:13 UTC
Vel....
Hvis noen ønsker å kjøpe hele eller deler av dette, så bare send meg et
bud. Alle bud vurderes.

-Paul
PaSha
2003-07-18 17:53:51 UTC
Post by PaSha
[...]
Da er ppc-kortet solgt løst, se egen posting med diverse annen amiga-hw
for resten av maskinen.

-Paul