A4000D tegning
Tor-Ivar Kristoffersen
2003-07-24 19:51:58 UTC
Hei !

Noen som sitter på tegninger til A4000D hovedkortet.

Best Regards
Tor-Ivar Kristoffersen
Doc Mindie
2003-07-26 23:32:03 UTC
Forresten ikke noen som vet hva som kan være feil på min 4000. Den finner
ikke IDE kontrolleren. Funka helt fint for ca 8 mnd siden da den var brukt
sist.
IDE-kontrolleren benytter scsi.device . . . . men det visste du sikkert?

Doc
Tor-Ivar Kristoffersen
2003-07-28 05:58:35 UTC
Post by Doc Mindie
[...]
Joda....Men takk likevel....

Fikk ordna IDE kontrolleren i helga, var faktisk disken som var gåen,
sikkert stått seg ihjæl :)

TIK